Ofte stilte spørsmål

Hva er inkludert i prisen deres?
Vi inkluderer det kundene våre ønsker, og gjerne alt! Om vi skal inkludere forslag til møbler og utstyr, så gjør vi det. Vi river det gamle badet, pigger gulvet til etasjeskillen, fjerner avfall, legger opp nytt rør-i-rør-system og nytt sluk, støper nytt gulv med varmekabler, bygger nytt tak med spotter, monterer rupanel og våtromsplater på veggene, smører membran, monterer gulv- og veggfliser, vegghengt toalett, dusjdører, dusjgarnityr, innredning med servant og speil. Vi bygger alle våre baderom med byggebransjens våtromsnorm som retningsveileder. Prisen vi blir enige om er avhengig av hva våre kunder velger av utstyr. Se øvrige betingelser for mer informasjon.

Hva hvis vi ønsker noe annet enn hva Godt Bad tilbyr av utstyr eller fliser?
Det er ikke noe problem. Vi forhandler utstyr fra mange ulike leverandører. Velger dere baderomsmøbler/-utstyr som er dyrere eller billigere enn det som leveres i tilbudet, justeres prisen deretter. Og dere må gjerne kjøpe møbler, utstyr og fliser selv.

Hvis vi kjøper utstyr selv, hvor mye trekker dere fra på prisen deres?
Kjøper dere annen innredning eller annet baderomsutstyr reduserer vi tilbudet med den prisen oppgitt for det frafallende produktet. Hvis dere planlegger å kjøpe inn noe selv, er det viktig å huske på at det er spesifikke våtromskrav til fliser og utstyr som monteres på baderom, men bare spør oss! Dette kan vi.

Kommer det noe i tillegg til prisen deres?
Hvis baderommet må meldes inn til Plan- og bygningsetaten grunnet bryting av brannskille eller tilsvarende vil Plan- og bygningsetaten sende et behandlingsgebyr direkte til dere som kunde. Godt Bad AS behandler søknaden og administrasjonen for et håndteringsgebyr av kroner 2.000. Og hvis du som kunde ønsker endringer fra opprinnelig tilbud vil dette komme som tillegg. Vi tar også selvfølgelig noen økonomiske forbehold i forhold til uforutsette skjulte mangler eller skader.

 

Komplett bad
til fast avtalt pris